OBESEGRAD = UPGRADERAD? SJUKT FANS ELLER VILSEN PERSON?



UPGRADERINGEN:
Min blogg har blivit uppdaterad från KOJA till SLOTT!
Bland annat har jag lagt till en ny kategori!
Sen har jag även lagt till den irriterande bloglovin loggan lite varstans, så alla ska klicka på den!


SJUK PERSON/VILSET FANS?:

Någon sjuk människa har bestämt sig för att
dra ner mig i smutsen.


Får ni en jätte konstig och elak kommentar. Eller nån som påstår nått, så stämmer det troligen inte om det berör mig.

För det är en sjuk person som sagt att denna ska sabba mitt fina namn.

Om den gör slag i saken får vi se. Kan hända att den ligger på latsidan..
Hoppas det i vart fall!

Kommentarer
Postat av: jossan

det har de säkert!... X) Näädå they are good guys! :D...tror jag...fast hur kan jag egentligen veta det?... oh well.

2008-12-17 @ 16:43:55
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/
Postat av: FEBB

jag kommer på alla till slut, mhua. proffs foton? haha! mja :P



ja du, kanske en vacker dag! eller så addar du bara min. llouisee-@hotm

2008-12-17 @ 16:59:17
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0